OkHello اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید با دوستان خود به صورت متنی و ویدئویی مکالمه‌ی آنلاین انجام دهید. با ما همراه باشید.

درواقع می‌توان گفت که تمرکز اصلی OkHello روی مکالمه‌ی ویدئویی بوده و در صورت برخورداری از سرعت مناسب اینترنت، می‌توانید با کیفیت عالی با دوستان و اعضای فامیل مکالمه‌ی ویدئویی داشته باشید. البته این اپلیکیشن به فکر کاربرانی که با محدودیت‌هایی در حجم یا سرعت اینترنت رو به رو هستند نیز بوده و امکان مکالمه‌ی متنی با قابلیت ارسال شکلک‌ها را نیز در اپلیکیشن خود گنجانده است که توسط یک دکمه‌ی سوئیچ در بالای صفحه، بین این دو روش تغییر حالت خواهد داد.

OkHello 2 

اما در کنار تمام ویژگی‌های OkHello، قابلیت تماس‌های گروهی بیش از باقی امکانات این برنامه به چشم آمده است به طوری که می‌توانید به صورت هزمان و گروهی با دوستان خود تماس ویدئویی داشته باشید که پیش از این نمونه‌ی آن را در فیلم‌های علمی تخیلی زیاد مشاهده کرده بودیم. حال نیز به لطف OkHello می‌توانید به صورت همزمان با دوستان خود مکالمه‌های ویدئویی تشکیل داده و با یکدیگر و به صورت همزمان به مکالمه بپردازید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور اپل