Solar System Explorer HD اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که توسط آن می‌توانید به محیطی شبیه سازی شده از منظومه‎ی شمسی دسترسی داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.

علم نجوم و آگاهی درباره‎ی سیاره‌های دیگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به طوری که هیچ کس نمی‌تواند نابودی زمین و لزوم سفر به کره‌ای دیگر را در صدها، هزاران یا حتی ملیون‌ها سال دیگر غیر ممکن بداند. منظومه‎ی شمسی نیز که نزدیک‌ترین سیاره‌ها به زمین در آن قرار دارند در درجه‎ی اول جستجوی قابلیت حیات هستند که حداقل تا به امروز، نشانه‎ی خاصی از وجود حیات فرازمینی در آن‌ها دیده نشده است. با این حال دانشمندان و کاوشگران بسیاری مشغول انجام مطالعه و تحقیقات درباره‎ی این سیاره‌ها هستند و برای انتقال دانش از نسل فعلی به نسل بعد، مکتوب کردن این اطلاعات نیز امری ضروری برای آن‌ها خواهد بود. Solar System Explorer HD اپلیکشنی برای گوشی‌های موبایل است که در آن علاوه بر اینکه می‌توانید محیط شبیه سازی شده‎ی منظومه‎ی شمسی را با کیفیت HD مشاهده کنید، قادر هستید به آخرین اطلاعاتی که درباره‎ی این سیاره‌ها کشف و ثبت شده، نیز دسترسی داشته باشید.

solar system2 5e413

طریقه‎ی کارکرد این برنامه نیز بسیار ساده است به طوری که بعد از دانلود و اجرای آن، مستقیما به منظومه‎ی شمسی وارد می‌شوید و می‌توانید با کشیدن انگشت خود به اطراف، به سیاره‌های دیگر نزدیک شده و با لمس هر کدام، اطلاعات نسبتا جامعی را از هر سیاره مطالعه کنید. دارا بودن گرافیک عالی و خیره کننده به همراه صداگذاری، استفاده بسیار آسان، نمایش اطلاعات و جزئیات کامل مربوط به ده‌ها قمر و سیاره، نمایش تصاویر بر اساس عکس‌های واقعی گرفته شده توسط ناسا و ... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور