۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ربات‌های کوچک درون مغزمان، می‌توانند ما را تبدیل به ابرانسان کنند

مخترع و آینده پژوه، ری کرزویل، براین عقیده است که انسان‌ها در آینده، احساسات و شخصیت‌ شان را از طریق برقراری ارتباط بین مغزشان و کامپیوترها توسعه می‌دهند.

۰ نظر
آرتین زبانی

گوگل ویژگی کدگذاری حافظه‌ را در اندروید 6 به صورت پیش فرض فعال می کند

گوگل در ماه مارس سال جاری از سیاست خود برای کدگذاری کل حافظه‌ی داخلی گوشی‌های هوشمند در اندروید آبنبات چوبی بصورت پیش فرض عقب نشست. بسیاری بر این اعتقاد بودند که غول جستجو دیگر به سراغ اجرای این سیاست نخواهد رفت، حال آنکه در اندروید مارشمالو گوگل کدگذاری حافظه‌ی داخلی را بصورت پیش فرض فعال خواهد کرد.

۰ نظر
آرتین زبانی

ابولا و خطر بازگشت آن

انتقال پرستار اسکاتلندی به بیمارستان

طی هفته‌های گذشته خبرهای مختلفی از بیماری ابولا در رسانه‌ها منتشر شد. خبرهایی که نشان می‌دهند ویروس ابولا در سیستم ایمنی بدن باقی می‌ماند و در بدن میزبان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در همین حین، یکی از نجات یافتگان این بیماری مهلک دوباره به بیمارستان منتقل شده تا فرآیند درمان وی دوباره از سر گرفته شود. با ما همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی

راهنمای عملی تحصیل در خارج از کشور

بسیاری از افراد رویای تحصیل در خارج از کشور را در سر دارند و کشورهای مختلفی را انتخاب می‌کنند اما بنا به دلایلی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. تحصیل در خارج از کشور نیازمند داشتن اطلاعاتی است و لازم است افرادی که تصمیم به چنین اقدامی دارند، در این زمینه بیشتر بدانند تا در انتخاب مقصد دچار مشکل نشوند.

۰ نظر
آرتین زبانی

مکالمه ی تصویری و گروهی با اپلیکیشن OkHello

OkHello اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید با دوستان خود به صورت متنی و ویدئویی مکالمه‌ی آنلاین انجام دهید. با ما همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی