۹۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ارزش اینستاگرام از زمان تصاحبش توسط فیسبوک ۴۹ برابر شده است

زمانی که فیس‌بوک در آوریل ۲۰۱۲ حاضر شد ۱ میلیارد دلار برای خرید اینستاگرام پرداخت کند، بسیاری مارک زاکربرگ را به دلیل گرفتن این تصمیم سرزنش کردند. اما حالا ارزش اینستاگرام ۴۹ برابر شده است.

۱ نظر
آرتین زبانی

اپل رکورد فروش ۶۷ میلیون آیفون را در فصل آخر ۲۰۱۴ ثبت می‌کند

در صورتی که اپل بتواند قطعات مورد نیاز برای تغذیه‌ی نیاز بازار را تامین کند، به آمار فروش ۶۷ میلیون دستگاه آیفون در طول سه‌ ماهه جاری دست خواهد یافت. اگر این شرکت موفق به فروش تعداد آیفون پیش‌بینی شده شود، رکورد جدیدی در فروش گوشی آیفون به ثبت خواهد رسید.

۰ نظر
آرتین زبانی

۵ اپلیکیشن برای انتقال بی‌سیم تصویر از آیفون و آیپد به صفحه نمایش بدون نیاز به اپل‌تی‌وی

برای انتقال تصویر گجت‌های اپلی روی صفحه‌ی مانیتور یا تلویزیون، یا در اصطلاح Mirror کردن آن‌ها  دستگاهی به نام Apple TV مورد نیاز است که قیمت بالایی دارد. در این بخش به معرفی 5 برنامه‌ی کاربردی می‌پردازیم که بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی امکان انتقال تصویر را برای کاربران اپل فراهم می‌کند. با زومیت همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی

منتخبی از بهترین تصاویر ارسالی به مسابقه‌ی عکاسی سونی سال 2015

مردم از برگزاری یک مسابقه‌‌ی عکاسی خوب با استانداردهای بالا، با رویی باز استقبال می‌کنند و قطعاً مسابقه سالانه‌ی عکاسی سونی، در میان بهترین‌ها جای دارد. در این مطلب با مرور منتخبی از تصاویر راه یافته به این رقابت، همراه شما هستیم.

۰ نظر
آرتین زبانی

گوگل در نسخه‌ی بعدی اندروید مستقیما وارد خودروها می‌شود

رویترز گزارش کرده که گوگل قصد دارد در نسخه‌ی بعدی اندروید بر روی خودروها تمرکز ویژه داشته باشد و با بکارگیری این سیستم‌عامل در خودروها، امکان دسترسی به اینترنت و امکانات مشابه ابزارهای هوشمند را بدون نیاز به گوشی هوشمند، میسر کند.

۰ نظر
آرتین زبانی