۸۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

پرینتر سه بعدی دارای قابلیت پرینت اشیای بافتنی

تا به حال تکنولوژی پرینت سه بعدی در زمینه‌های مختلف از جمله پرینت غضروف، اندام‌های بدن و حتی ایجاد پوسته و لاک برای لاک پشت مورد استفاده قرار گرفته است. حال محققان دیزنی موفق به ساخت پرینتر سه بعدی شده‌اند که قادر است اشیای منعطف مانند عروسک‌ و اسباب‌بازی‌های نرم را تولید کند.

۰ نظر
آرتین زبانی

کافه‌‌ی حیوانات، تجربه‌ای متفاوت

برای دوست‌داران حیوانات، فرصتی بهتر از حضور در این مکان‌ها نیست. جایی که هم دقایقی را کنار  خانواده و دوستان می‌گذرانند و هم از همنشینی و مشاهده‌ی شیطنت‌ها و رفتارهای طبیعی و بامزه‌ی این جانوران لذت می‌برند. این بار به این کافه‌ها سر خواهیم زد.

۰ نظر
آرتین زبانی

هوش هیجانی چیست؟

از دوران کودکی معمولا به افراد درس‌های مختلفی از جمله تاریخ، علوم و ریاضی آموزش داده می‌شود، اما آموزش‌هایی مانند شناسایی احساسات یا مقابله‌ با آن‌ها از دوران کودکی به کودکان یاد داده نمی‌شود. این مهارت‌ها می‌توانند با ارزش باشند، اما متاسفانه در نظام آموزشی تدریس نمی‌شوند. در این مقاله با هوش هیجانی یا Emotional Intelligent آشنا می‌شویم.

۰ نظر
آرتین زبانی

احتمالا وان پلاس وان لایت همراه OnePlus Two امروز معرفی می شود

در حالی که انتظار می‌رود شرکت وان‌پلاس امروز از گوشی پرچم‌دار جدید خود پرده بردارد، شایعاتی درباره‌ی معرفی نسخه ارزان‌تر پرچم‌دار قبلی نیز منتشر شده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود OnePlus One Lite نیز در کنار OnePlus Two امروز معرفی شود.

۰ نظر
آرتین زبانی

۲۰ حقیقت شگفت انگیز که ثابت می کند بروس لی یک رزمی کار بزرگ است

نام بروس لی برای کسی ناآشنا نیست. بازیگری که کونگ‌فو را به هالیوود آورد. در این پست می‌خواهیم به ۲۰ نکته‌ی مهم که بروس لی را به یک رزمی‌کار حرفه‌ای مبدل می‌کند، بپردازیم.

۱ نظر
آرتین زبانی