۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

کشف گونه‌ی جدیدی از انسان در آفریقای جنوبی

دانشگاه ویتواترسرند موفق به کشف بزرگی شده‌ است که موجب بر هم زدن تبارنامه‌ی گونه‌ی انسان می‌شود. کشف گونه‌ی جدیدی که در سرده‌ی انسان‌ها یا هومو (Homo) قرار گرفته و هومو نالدی نام دارد. با ما  همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

اگر شما هم از کسانی باشید که با تلفن همراه خود بیشتر از مکالمه، بازی می‌کنند؛ حتماً برایتان پیش‌آمده از خود بپرسید آیا موبایلی وجود دارد که به‌راحتی سنگین‌ترین بازی‌ها را نیز اجرا کند؟ با ما همراه باشید تا شما را با ۵ گوشی هوشمند برتر برای بازی کردن آشنا کنیم. 

۰ نظر
آرتین زبانی

آیپد پرو، پرده آخر سناریوی اپل برای حضور موفق در بازار مشتریان سازمانی

آیپد پرو اپل

اپل در جریان برگزاری مراسم معرفی آیفون‌های خود، پس از انتشار شایعات فراوان بالاخره آیپد پرو را معرفی کرد. آیپد پرو را باید تلاشی برای ورود به بازار مشتریان سازمانی از سوی اپل خواند که در ادامه‌ی سناریوی این کمپانی برای ورود به این بازار اجرا شده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به آیپد پرو و اهداف اپل برای عرضه این محصول داشته باشیم.

۰ نظر
آرتین زبانی

30 مکان زیبا که باید به تنهایی سفر کرد

Panama

شاید در نگاه اول سفر تکنفره و تنها اندکی دشوار به نظر برسد ولی بنا به دلایل بسیاری این نوع از سفر بسیار جالب است، زیرا در سفر مجردی فرصت‌ کافی برای تفکر و آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم بومی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با مکان‌های مناسب برای سفرهای تکنفره با کجارو همراه شوید!

۰ نظر
آرتین زبانی

بیگانگانی در میان ما (بخش اول)

باید پذیرفت که دنیای ما، جهان شگفتی هاست. هر چقدر هم از تماشای دیدنی‌های زیبای آن حیرت زده شوید، باز هم جایی برای غافلگیر شدن وجود دارد. هر لحظه ممکن است به قلمرویی جدید پا گذارده و با مخلوقاتی زیبا و تماشایی مواجه شوید. موجوداتی که شاید حتی در نگاه اول، بیگانه به نظر برسند.

۰ نظر
آرتین زبانی