امروز سامسونگ از تلفن هوشمند جدید خود در تهران رونمایی کرد. طی مراسمی که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برپا شد، امکان کار کردن با گلکسی نوت 4 را داشتیم که در ادامه تجربه کاربری خود را با شما در میان خواهیم گذاشت. گلکسی نوت 4 به زودی وارد بازار کشور می‌شود.



امروز چهارشنبه، ۲۳ مهرماه، ساعت ۱۰:۳۰ صبح مراسمی برای حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی تجاری کوروش تدارک دیده شده بود که در این مراسم فرصت کار کردن با جدیدترین غول سامسونگ، گلکسی نوت 4 را داشتیم. در ابتدای مراسم آقای بابک مهربانی، مدیر بازاریابی سامسونگ به تشریح قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع نوت 4 پرداخت و پس از آن توانستیم با فبلت پرچمدار جدید سامسونگ کار کنیم.


http://www.almrsal.com/wp-content/uploads/2014/06/4-Samsung-Galaxy-Note.jpg

نوت 4 یک تلفن کاملا متفاوت است. نمایشگر ۵.۷ اینچی، این محصول را در کلاس دیگری از ابزارهای هوشمند قرار می‌دهد که با نام فبلت شهرت یافته‌اند. قلم بسیار دقیق آن تجربه‌ای کاملا مشابه واقعیت را القا می‌کند، نمایشگر بزرگ آن فضای کار بیشتری را ارائه می‌دهد و چرم مصنوعی پشت آن حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.



شاید در نگاه اول تفاوت زیادی بین نوت 4 و نوت 3 نبینید ولی وقتی این دستگاه را در دست می‌گیرید، تفاوت‌ها بیشتر به چشم می‌آیند. اولین موضوعی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، فریم فلزی دور دستگاه است که هم مطمئنا روی مقاومت دستگاه موثر است و هم به زیبایی ظاهری آن بسیار کمک کرده است. به نظر می‌رسد چرم مصنوعی به کار رفته در پشت نوت 4 هم جنس باکیفیت‌تری نسبت به نسل پیشین دارد. پس از آن وقتی تلفن را روشن می‌کنید، نمایشگر بی‌نظیری با رنگ‌های دقیق و زیبا را مشاهده می‌کنید که کنتراست، زاویه دید و روشنایی بسیار خوبی دارد. به لطف استفاده از پنل Super AMOLED شاهد عمق رنگ مشکی بسیار بالا در ان هستیم و رنگ سفید نیز با دقت بالایی نمایش داده می‌شود. اگر نظر من را بخواهید باید بگویم که این بهترین نمایشگری بوده که تا کنون روی یک تلفن هوشمند دیده‌ام.



گلکسی نوت 4 سامسونگ دارای قابلیت شارژ سریع (Fast Charging) است. این دستگاه علاوه بر ویژگیPower Saving Mode قادر است طی نیم ساعت 50 درصد شارژ دریافت کند. نوت 4 نسبت به نسل پیشین خود دارای امکانات قوی‏‌تر، از جمله‌ S Pen پیشرفته‌‏تری است که قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این قلم، Smart Select است که برای کپی کردن متون و تصاویر از اپلیکیشن‌های مختلف به شکل هم‌زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق این قابلیت، محتوای کپی شده در حافظه کوتاه مدت قلم باقی می‌ماند تا کاربر به راحتی آن را در فضای مورد نظر خود به اشتراک بگذارد.