۱۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

NASA And MegaBots Team Up To Build Giant Fighting Robots

You might have seen MegaBots in the pages of Popular Science’s August issue. The company, headed by engineers Gui Cavalcanti and Matt Oehrlein, creates giant fighting robots. Its first prototype, the Mk. II, is 15 feet tall, lumbers along at just under 3 miles an hour, and fires giant paintballs from an arm cannon at 120 miles per hour.

Next July, an updated version of the Mk.II, kitted out with giant punching gloves and a 6-foot-long chainsaw, will engage in hand-to-hand robot with a 13-foot-tall Japanese robot. To prepare it for battle, MegaBots has recruited the likes of NASA and Howe and Howe Technologies.

۰ نظر
آرتین زبانی

۲۰ مورد از زیباترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS - بخش دوم

در بخش اول به معرفی ۱۰ مورد از ۲۰ اپلیکیشن زیبای سال پرداختیم. حال در ادامه‌ی همین مقاله به معرفی ۱۰ اپلیکیشن باقی‌مانده از این لیست می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی

۲۰ مورد از زیباترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS - بخش اول

اپلیکیشن‌های اندروید و iOS

تنوع اپلیکیشن‌های دستگاه‌های هوشمند آنقدر زیاد است که گاهی کاربر را در انتخاب نهایی خود سردرگم می‌کند. اما همیشه بهترین‌ها وجود داشته و قابل شناسایی هستند. اگر از طرفداران برنامه‌ها و بازی‌های اندروید و آی‌او‌اس هستید در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید

۰ نظر
آرتین زبانی

کمپانی کانادایی برای انجام سفرهای فضایی یک آسانسور ۲۰ کیلومتری احداث می کند

کمپانی کانادایی ثاث تکنولوژی (Thoth Technology) در پی پیاده‌سازی روشی است که طی آن برای ارسال انسان و محموله‌ها به فضای بیرون جو زمین نیازی به پرتاب موشک نیست. این کمپانی پتنتی را ثبت کرده که براساس آن یک تونل یا به بیان بهتر آسانسور به ارتفاع ۲۰ کیلومتر احداث شده و از طریق آن بدون نیاز به موشک و راکت‌های فضایی، انواع محموله‌ها به فضا پرتاب خواهد شد.

۰ نظر
آرتین زبانی

غار علیصدر؛ بزرگترین غار آبی جهان

غار علیصدر

غار علیصدر در استان همدان در روستای علیصدر واقع شده است. این غار از معدود غارهای آبی جهان و بزرگترین آنها به شمار می‌رود که ارتفاع آن از سطح دریا ۲۱۰۰ متر برآورد شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری در ایران است.

این غار برای بسیاری از ایرانیان  یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری غرب کشور به حساب می‌آید. در واقع اگر به مناطق چشم‌گیر لبنان یا فرانسه سفر کرده باشید شاید این غار چندان جذاب نباشد.  زمان بازدید از این غار در زمستان ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر و در تابستان ۸ تا ۲۱ است.

۰ نظر
آرتین زبانی