۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تاریخچه مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed – مقدمه

تاریخچه سری Assassin's Creed

مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed کمپانی یوبی‌سافت را می‌توان جزو خلاقانه‌ترین بازی‌های تاریخ نام برد که انتشار نسخه اولش در سال ۲۰۰۷، غوغای بزرگی به پا کرد. اگر به این مجموعه علاقه دارید

با مقدمه تاریخچه همراه باشید.

بازی آیین آدم‌کشی(Assassin’s Creed) یکی از محبوب‌ترین و پول سازترین بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت است. این مجموعه تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اما جرقه‌ی اول ساخت مجموعه‌ی AC از زمان قسمت اول بازی شاهزاده پارسی با نام شن‌های زمان زده شد.

۰ نظر
آرتین زبانی

رتبه چهارم جهان در ارائه خدمات میزبانی وب به ایران تعلق گرفت

به گفته‌ی معاون سازمان فناوری اطلاعات، ۶۵ درصد از سایت‌های پربازدید به انتخاب کاربران ایرانی، در داخل کشور میزبانی می‌شوند و ایران رتبه چهارم میزبانی خدمات وب را در جهان به خود اختصاص داده است.

۰ نظر
آرتین زبانی

مخترع ناشناس بیت‌کوین نامزد جایزه نوبل علوم اقتصادی می‌شود

جایز‌ه‌ی نوبل در علوم اقتصادی مانند سایر جوایز نوبل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برندگان قبلی این جایزه افراد شاخص اقتصادی دنیا بوده‌اند و حالا ممکن است در لیست نامزدان دریافت جایزه نوبل اقتصادی شاهد حضور مخترع بیت‌کوین نیز باشم، البته اگر کسی بتواند این مخترع ناشناس را شناسایی کند.

۰ نظر
آرتین زبانی

قیمت ساعت هوشمند تگ هوئر ۱۵٫۰۰۰ دلار تعیین شد

کمپانی ساعت سازی سوئیسی تگ هوئر وعده داده تا ساعت هوشمند خود را امروز در آمریکا معرفی کند. حال اطلاعاتی در خصوص قیمت Carrera Connected، ساعت هوشمند تگ هوئر منتشر شده است.

۰ نظر
آرتین زبانی

احتمال خروج سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند طی پنج سال آینده

امسال سال خوبی برای سامسونگ بوده است؛ چرا که این شرکت توانست پس از ۷ فصل پیاپی که شاهد افت درآمد بود، دوباره درآمد خود را در مقایسه با سه ماهه‌ی قبل افزایش دهد. با این حال یک تحلیل‌گر کره‌ای معتقد است که سامسونگ در طی پنج سال آینده از بازار گوشی‌های هوشمند خارج خواهد شد.

۰ نظر
آرتین زبانی