۷۴ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

ساخت دستگاهی با امکان تشخیص سرطان در یک دقیقه

موسسه پژوهشی فرانهوفر دستگاهی ساخته که قادر است به سرعت سرطان پروستات را تشخیص دهد. سازندگان ادعا می‌کنند این دستگاه با دقت بالایی خوش خیم یا بدخیم بودن یک بافت سرطانی را در زمان یک و نیم دقیقه تشخیص می‌دهد.

۰ نظر
آرتین زبانی

مرسدس‌بنز GL تقویت شده در مقابل کلاشینکف

تولید خودورهای تقویت شده و ضد گلوله برای مقابله با انواع حملات، از جمله‌ی خطیرترین و ظریف‌ترین حوزه‌ها در زمینه خودروسازی است. دست‌اندرکاران Texas Armoring Corporation آزمایشی روی مرسدس بنز GL تقویت شده در مقابل کلاشینکف انجام دادن تا قدرت و توانایی این محصول را نمایش دهند.

۰ نظر
آرتین زبانی

حفظ تعادل روبات انسان‌نمای اطلس در حال انجام حرکات روی یک پا

سال گذشتهگوگل ،کمپانی بوستون داینا میکس  را خرید. امسال این کمپانی روبات انسان‌نمای ۱.۹ متری ساخته و ویدئویی منتشر کرده که این روبات قادر است تعادل خود را روی یک پا در حال انجام حرکاتی برگرفته از فیلم سینمایی The Karate Kid‌ حفظ کند.

۰ نظر
آرتین زبانی

Th!nk، فرصتی برای افزایش معلومات زبان انگلیسی

استفاده از روش‌های مختلف برای یادگیری مفاهیم و آموزه‌های جدید با وجود انواع گجت‌های الکترونیک راحت‌تر شده است. با استفاده از اپلیکیشن Th!nk می‌توان در رابط کاربری جذاب، معلومات انگلیسی خود را افزایش داد. با ما امروز همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی

۱۰ قابلیت برتری که با روت کردن به دستگاه اندرویدی اضافه می‌شود

بسیاری از گوشی‌های امروزی به پردازنده‌های هشت هسته‌ای، گرافیک قدرتمند، رم و حافظه‌ی حجیم، نمایشگر با رزولوشن 2K ، صدای استریو، باتری قوی و سنسورهای متنوع مجهزند. اما آیا از این سخت‌افزار قدرتمند نهایت استفاده را می‌کنیم و می‌توانیم دستگاه گران قیمت خود را از محدودیت‌هایی که تولید‌کنندگان برای آنها در نظر گرفته‌اند آزاد کنیم؟ همراه ما باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی