۴۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

امکان سفارشی‌سازی آدرس جیمیل با پرداخت ۲ دلار به صورت ماهیانه

گوگل

با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد سرویسی برای سفارشی‌سازی ایمیل با قیمت پایه ۲ دلار در ماه ارائه دهد. با ما همراه باشید.

۰ نظر
آرتین زبانی

ویژوال استودی 2015 با پشتیبانی از اندروید، iOS و اپل واچ منتشر شد

چند روز پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10، مایکروسافت نسخه‌ی نهایی ویژوال استودیو 2015 را معرفی کرد. این نسخه از ویژوال استودی با پشتیبانی از اندروید، iOS و حتی اپل واچ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

۰ نظر
آرتین زبانی

گلدانی که همراه با گیاه رشد می‌کند

ساکنان آپارتمان نشین شهرهای کوچک و بزرگ، گلدان را جایگزین فضاهای سبزی کردند که به دلیل کمبود جا، از آنها بی‌بهره‌اند. اما گیاهان آپارتمانی نیز رشد کرده و نیازمند تعویض گلدان هستند. اکنون با کمک مهارت در هنر اوریگامی  و چاشنی خلاقیت و ذوق، گلدان‌هایی طراحی شده است که راه حلی برای این مشکل هستند.

۰ نظر
آرتین زبانی

چگونه مغز خود را از نو برنامه‌ریزی کنیم؟

اگر قصد دارید نحوه‌ی تفکر و رفتار خود را به طور کامل تغییر دهید، روشی ۱۰۰ درصد عملی برای انجام این کار وجود دارد. با ما همراه شوید تا به بررسی مرحله به مرحله‌ی روش آن بپردازیم.

۰ نظر
آرتین زبانی

نگاهی به دفترچه‌ی لئوناردو دا وینچی که بیل گیتس با پرداخت ۳۰ میلیون دلار آن را خرید

از بیل گیتس با عنوان یک خواننده‌ی مشتاق یاد می‌شود که کتابخانه شخصیش در خانه مملو از کتاب‌های کمیاب است که توسط یک فروشنده‌ی کتاب حرفه‌ای کتاب گلچین شده است. حالا او یکی از نسخه‌های خطی نوشته شده توسط لئوناردو دا وینچی را که پیش از این به قیمت ۳۰ میلیون دلار خریده بود برای بازدید عموم  به موزه‌های منتخب داده است.

۰ نظر
آرتین زبانی