۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

گذرگاه‌های افسون شده

مسیرهای مخفی و جادویی، بخشی مهم و تأثیرگذار از داستان‌های پریان را به خود اختصاص می‌دهند. بعدها نقاشان سعی کردند این گذرگاه‌های افسون شده را روی بوم نقاشی خود به تصویر درآورند. امروزه عکاسان ادامه دهندگانی شایسته‌ برای راه آنان هستند.

۱ نظر
آرتین زبانی

پیش بینی فروش ۵۰ میلیون دستگاه آیفون در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵

تنها چند هفته پس از انتشار گزارش موسسه‌ی آماری KGI در رابطه با میزان فروش آیفون‌های اپل در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، حال موسسه‌ی آماری UBS نیز گزارش خود را منتشر کرده است. انتظار می‌رود اپل در فصل دوم سال جاری میلادی بیش از 50 میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند.

۰ نظر
آرتین زبانی

ایران در جایگاه ۱۴۷ از ۲۰۰ کشور دنیا از نظر سرعت اینترنت

وزارت ارتباطات و اطلاعات گزارش کرد که در آخرین رتبه‌بندی جهانی کشورها از وضعیت اینترنت، ایران رتبه‌ی ۱۴۷ ایران در میان ۲۰۰ کشور جهان از نظر سرعت دانلود اینترنت پهن‌باند و جایگاه ۹۸ از میان ۱۱۴ کشور جهان از نظر سرعت دانلود اینترنت موبایل حکایت دارد.

۰ نظر
آرتین زبانی

اپل به پژوهش‌های پزشکی و آزمایشات DNA کمک می‌کند

شرکت اپل در کنفرانس Spring Forward که در ماه مارس برگزار شده بود از اپلیکیشن‌های پزشکی و ابزار سلامتی خود به نام ResearchKit رونمایی کرد؛ این اپلیکیشن‌ برای ایجاد ارتباط نزدیک میان بیماران و مراکز درمانی توسعه یافته و سیستم جدید ResearchKit اپل نیز امکان کار بر روی تحقیقات پزشکی را بهتر از قبل فراهم خواهد کرد. حال این کمپانی در تلاش است تا هرچه بیشتر قابلیت‌ اپلیکیشن‌های پزشکی را افزایش دهد.

۰ نظر
آرتین زبانی

جزئیاتی از iOS 9 اپل منتشر شد

اگر همه شرایط طبق روال اپل پیش برود، این کمپانی قصد دارد تا نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود یعنی iOS 9 را طی کنفرانس WWDC در تاریخ ۱۸ خرداد معرفی کند. این نسخه دارای ویژگی‌های جدید و بهینه شده نسبت به نسخه‌ی فعلی خواهد بود.

۰ نظر
آرتین زبانی