آیفون 7 و آیفون 7 پرو در پنج رنگ راهی بازار خواهند شد

شاخه‌ی هنک‌کنگ Unicom چین تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد یکی از آیفون‌های ۷ عرضه شده توسط اپل در طیف رنگ جدیدی راهی بازار شده و همچنین از وجود دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره خواهد برد. با زومیت همراه باشید.

شاخه‌ی هنگ‌کنگ Unicom‌ چین تصویری را منتشر کرده که نشان تز اضافه‌شدن رنگ‌های جدید به طیف رنگ‌هایی دارد که آیفون‌های قبلی اپل در پوشش آن‌ها راهی بازار می‌شد. براساس اطلاعات ارائه شده یکی از آیفون‌های ۷ اپل در رنگ‌های جدید و همچنین بهره‌گیری از دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد. به طور حتم نسخه‌ای از آیفون ۷ که به دوربین دوگانه مجهز می‌شود، آیفون ۷ پلاس است که شماری از شایعات آن را آیفون ۷ پرو نیز خوانده‌اند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد آیفون ۷ در رنگ‌های خاکستری، آبی، طلایی و رزگلد راهی بازار خواهد شد، حال آنکه شایعات پنجمین رنگ را مشکی مات عنوان کرده‌اند.

تصویر دیگری که فاش شده، آیفون‌های اپل را در پنج رنگ نشان می‌دهد که شامل رزگلد، طلایی، نقره‌ای، خاکستری و آبی تیره است.

رنگ های آیفون 7 اپل

باید دید که آیا آیفون ۷ پلاس مجهز به دوربین دوگانه با نام آیفون ۷ پرو راهی بازار خواهد شد یا خیر؟

انتظار می‌رود آیفون ۷ با قیمت پایه‌ی ۷۹۷ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت و ۹۱۷ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت برای آیفون پرو همراه باشد. هر دو نسخه براساس اطلاعات ارائه شده از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره خواهند برد.