اگر از گوشی موبایل خود برای ضبط صدا استفاده می‌کنید، Perfect Recorder نرم‌افزاری ویژه ضبط صدا برای ویندوزفون است که‌ با کمک آن می‌توانید به‌ سادگی و با کیفیت بالا از طریق گوشی، اقدام به ‌ضبط صدا کنید. با زوم‌اپ همراه‌ باشید.

در ابتدا یکی از کم‌اهمیت‌ترین موضوعاتی که‌ در ساخت گوشی به‌ آن توجه‌ می‌شد میکروفون دستگاه ‌بود چراکه‌ تنها انتظاری که‌ از آن ‌وجود داشت انتقال صدا برای مکالمات تلفنی بود. با این حال گذشت زمان و افزایش انتظارات و سریع‌تر شدن مسیر پیشرفت، شرکت‌ها را به‌ مسیری پیش برد تا سعی به ‌بهتر کردن ویژگی‌های گوشی‌های خود در هر زمینه‌ای کنند، حتی میکروفون دستگاه. به‌طوری که ‌امروز شاهد کیفیت بالای ضبط صدا با میکروفون‌های گوشی‌های امروزی هستیم و همانطور که‌ می‌دانید، در زمینه‌ی ضبط صدا هم مانند تصویر‌برداری دوربین‌های موبایل، تنها سخت‌افزار کافی نیست و نیاز به ‌یک نرم‌افزار بهینه‌ برای استفاده‌ی حداکثر از توان دستگاه‌ احساس می‌شود. Perfect Recorder نرم‌افزاری است که‌ جدا از ظاهر شیک و روان خود، به‌صورت حرفه‌ای بهینه‌ شده‌ تا بالاترین کیفیت ممکن را برای شما ارائه کند.

PERFECTrec22

با ورود به این اپلیکیشن، محیط ساده و روان آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. در همان استفاده‌ی اول از این نرم‌افزار می‌توان به این موضوع پی برد که تیم سازنده تلاش بسیاری را برای به وجود آوردن محیطی ساده و به‌روز به کار گرفته است. ضبط صدا در حالت قفل بودن صفحه‌ی نمایش، امکان توقف لحظه‌ای و ادامه دادن مجدد ضبط صدا، شروع به ضبط تنها با تکان دادن گوشی و آپلود خودکار صداهای ضبط شده در OneDrive تنها بخشی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن ویندوزفونی است. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.‌

دانلود از فروشگاه ویندوز فون