بازی Halo: Spartan Strike

سال پیش مایکروسافت عنوانی از سری Halo را برای ویندوز و با نام Halo Spartan Assault منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. حال دنباله‌ای برای این بازی اکشن به نام Halo: Spartan Strike برای کلیه دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۸ رونمایی شده است.

این بازی در سبک اکشن با دوربین از بالا به پایین است که داستانی به موازات قسمت دوم این سری روایت می‌کند و توسط استودیو Vanguard Games ساخته می‌شود. سازندگان برای این قسمت قول کنترل بهینه‌تر و همچنین بروزرسانی‌های متنوع را داده‌اند. اسلحه‌ها و وسایل نقلیه‌ی متنوع در بیش از ۳۰ مرحله برای مخاطبین در نظر گرفته شده است.

برخلاف قسمت قبل، Spartan Strike هیچ‌گونه پرداخت درون بازی نخواهد داشت. قسمت قبل، بعد از مدتی برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و هیچ بعید نیست که قسمت جدید هم برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر شود. قیمت این بازی 5.99 دلار است و در تاریخ ۲۱ آذر ماه از طریق استور ویندوز، ایکس‌باکس لایو و استیم قابل خریداری است.

مایکروسافت سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی سری Halo کرده است تا بیش از پیش آن را گسترش دهد. Halo: The Master Chief Collection که شامل قسمت‌های اول تا چهارم این سری به صورت باز سازی‌ شده، ساخته شده‌اند، ماه آینده‌ی میلادی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد. علاوه بر این، سریال تلویزیونی Halo Nightfall هم شروع به پخش خواهد کرد و در انتها، سال آینده‌ی میلادی باید منتظر قسمت پنجم این سری به نام Halo 5: Guardians باشیم.

دانلود ویدیو