در بخش اول به معرفی ۱۰ مورد از ۲۰ اپلیکیشن زیبای سال پرداختیم. حال در ادامه‌ی همین مقاله به معرفی ۱۰ اپلیکیشن باقی‌مانده از این لیست می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 چه ویژگی‌هایی از یک اپلیکیشن توجه کاربران را به خود جلب می‌کند؟ زیباترین اپلیکیشن‌های سال آنهایی بوده‌اند که از رنگ‌ها به طرز خلاقانه‌ای استفاده کرده‌، تجربه‌ی آزاردهنده‌ی برنامه‌ها به طرز ماهرانه‌ای ساده شده و جرقه‌ی تخیل‌سازی در محیط بازی به کاربران منتقل شده‌ است. همچنین این برنامه‌ها توجه خاصی به جزئیات همراه با یک نگاه کلی به طراحی هوشمندانه که منطبق بر عملکرد برنامه است را به صورت برجسته‌ای نمایان می‌سازند.

۱۱. Storehouse

Storehouseیک اپلیکیشن بی‌نظیر در زمینه‌ی توپوگرافی که نمونه‌ی آن را در هیچ برنامه‌ی دیگری تابحال ندیده‌اید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها و فیلم‌هایتان را با هم تلفیق کنید و سپس از طریق آن یک داستان بسازید و یا یک رویداد خاصی بصورت واضح و روشن تشریح کنید، سپس آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی محبوب به اشتراک بگذارید.

  دانلود از گوگل پلی استور

۱۲. Broken Age

Broken Ageیک بازی تخیلی خیره‌کننده از نام آور مشهور توسعه‌دهنده بازی، Tim Schafer است. این بازی که در سبک معمایی و فانتزی است، داستان دو نوجوان ۱۴ ساله از دو دنیای متفاوت را به تصویر می‌کشد. علاوه بر داستان زیبا و گرافیک دلچسب این بازی، موسیقی متن آن نیز یک ارکستر تمام و کمال است که شما را تا پایان مسیر همراهی می‌کند.

  دانلود از گوگل پلی استور

۱۳. Paper

Paper by Facebookکاربران فیسبوک بی‌شک با بخش Newsfeed آشنا هستند؛ زمانی که وارد حساب کاربری خود می‌شوید در این بخش می‌توانیدهر نوع فعالیتی را که دوستان شما انجام داده‌اند ببینید. Paper بخش خبرخوان (Newsfeed) و رویدادهای فعلی را به شیوه‌ای زیبا با هم تلفیق می‌کند. در واقع این اپلیکیشن شما را از درهم ریختگی و شلوغی بخش Newsfeed خلاص می‌کند و بجای آن، بر عکس‌ها و کلمات در پست‌ها تمرکز می‌کند. علاوه بر این‌ها می‌توانید پست‌هایتان را از همین برنامه مستقیما بر روی فیسبوک منتشر کنید.

 

۱۴. Device6

Device 6بازی Device6 را شاید بتوان غیرعادی ترین بازی که تابحال منتشر شده است دانست. Simgo، شرکت سازنده این بازی، که به ساخت بازی‌های خلاقانه مشهور است این بازی را که ترکیبی از بازی و ادبیات است را برای علاقه‌مندان به این نوع سبک از بازی‌ها ارائه کرده است. شما در بازی باید نقش یک کارگاه را ایفا کنید و از تصاویر، متن و صدای مختلف برای کاوش در سرزمین ناشناخته‌ها استفاده کنید.

 

۱۵. Yahoo Weather

Yahoo Weatherبرنامه‌ی رسمی یاهو در زمینه‌ی هواشناسی که از موفق‌ترین و برترین برنامه‌ها در نوع خود است. به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا به مجموعه‌ای از ژست های حرکتی مختلف دسترسی داشته باشید. همچین عکس‌هایی که نمایش داده می‌شود مطابق با زمان و شرایط آب‌وهوایی موقعیت مکانی که آن هستید انتخاب می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این برنامه می‌توان به پیش‌بینی وضعیت هوا تا ۵ روز آینده، نمایش وضعیت آب‌وهوا تمام شهرها، نمایش جهت وزش باد و دمای هوا با پارامترهای مختلف اشاره کرد.

  دانلود از گوگل پلی استور  دانلود از مایکت

۱۶. Leo fortune

Leos Fortune leo زیباترین بازی منتشرشده از نوع ماجراجویی برای گوشی‌های هوشمند است. در این بازی شما باید در نقش موجودی دوست‌داشتنی به نام لئو، به دنبال طلاهایی که گم کرده است بروید.

دانلود از گوگل پلی استور  

۱۷. Alien Blue

Alien Blueردیت (Reddit)) یک شبکه اجتماعی اخبار و سرگرمی است که کاربران آن می‌توانند در آن یادداشت یا لینک به اشتراک بگذارند. ﺍﯾﻦ ﺳﺎﯾﺖ دارای ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ، ﺷﺎﻣﻞِ ﺍﺧﺒﺎﺭ، بازی، ﻓﯿﻠﻢ،موسیقی، کتاب، ﺳﻼﻣﺘﯽ، ﺗﻐﺬﯾﻪ،ﺍﺷﺘﺮاک ﻋﮑﺲ و... است. ردیت همیشه در حال تغییر است و اکوسیستم خود را با عکس ها و مقالات جدیدتر و جالب‌تر عوض می‌کند. جستجو برای پیدا کردن مطالب دلخواه از طریق گوشی‌های هوشمند ممکن است کمی پیچیده و نامرتب به نظر برسد. اما برنامه‌ی Alien Blue با قرار دادن این سایت در قالبی زیبا این مشکل را برای شما حل می‌کند و شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید بر روی محتوای ضروری و انتخابی‌تان تمرکز داشته باشید.

 

۱۸. The room two

The Room Twoیک بازی فکری و ماجراجویانه که ادامه بازی the Room است. در نسخه‌ی دوم این بازی همانند نسخه‌ی اول، شما در یک خانه با اتاقی مرموز و عجیب‌و‌غریب هستید و تنها راه خروج از این اتاق حل معماهای مختلفی است که برای شما در نظریه گرفته شده است. این بازی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از یک بازی فکری و ماجراجوییانه را برای شما به ارمغان بیاورد.

    دانلود از گوگل پلی استور

۱۹. Minecraft

Minecraftبه کمک Minecraft می‌توانید یک دنیایی جدید با استفاده از بلوک‌هایی که در اختیارتان گذاشته می‌شود برای خودتان خلق کنید و هر آنچه را که ذهنتان است بر روی آن پیاده‌سازی کنید. شما می‌توانید طراحی‌های افراد دیگر را مد‌نظر داشته باشید و یا اینکه می‌توانید یک دنیای برگرفته از تخیل خودتان بسازید. همچنین Minecraft از ویژگی بازی چند کاربر هم پشتیبانی می‌کند.

  دانلود از گوگل پلی استور  دانلود از مایکت

۲۰. Humin

Huminاین برنامه‌ به عنوان دفترچه تلفن گوشی شما عمل می‌کند اما کاربردی بسیار فراتر از یک دفترچه تلفن پیش‌فرض گوشی دارد. ویژگی جالب این اپلیکیشن این است که مخاطبین شما را نه بر اساس شیوه‌ی تکراری حروف الفبا، بلکه بر اساس میزان اهمیتی که برای شما دارند، و اینکه با کدام یک از آنها تمایل دارید که بیشتر اوقات صحبت کنید تنظیم می‌کند.

  دانلود از گوگل پلی استور