با وجود مخالفت برخی از شرکت‌ها و اظهار نظر بسیاری از کارشناسان مبنی بر غیرقابل تشخیص بودن تفاوت بین نمایشگرهای فول‌اچ‌دی با کواد‌ اچ‌دی در ابعاد تلفن‌های هوشمند، اما باز هم به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان موبایل مایل به استفاده از این نوع از نمایشگرها هستند.

اخیرا اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهند سامسونگ در گلکسی اس ۶ از یک صفحه نمایش QHD بهره خواهد برد. پیش از این گلکسی نوت ۴ به صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن QHD یا 2K مجهز شده بود.

براساس اطلاعاتی که از طریق پروفایل XML از گلکسی اس ۶ در وب سایت سامسونگ مشاهده شده می‌توان متوجه‌ی رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل از گوشی هوشمند G920A شد. گفته می‌شود این اطلاعات مربوط به نسخه‌ی AT&T تلفن گلکسی اس ۶ است.

گلکسی اس 6

نکته جالب توجه دیگر در این فایل استفاده از پردازنده‌ی ARM11 است که وجود یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی را برای این گوشی تایید می‌کند. انتظار داریم گلکسی اس ۶ در دو نسخه‌ و با پردازنده‌های Snapdragon 810 و Exynos 7420 روانه‌ی بازار شود که هر دو ۶۴ بیتی هستند. این گوشی همچنین به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسل و حافظه‌ی ذخیره سازی ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهد شد.

انتظار می رود سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون از گلکسی اس ۶ رونمایی کند.