روت بودن گوشی‌های اندرویدی گاهی وقت‌ها باعث به وجود آمدن اپلیکیشن‌هایی می‌شود که شاید هر کاربری را متعجب کند. RepetiTouch یکی از این اپلیکیشن‎ها است که یک بار دیگر مزیت‌های فوق‌العاده‌ی متن‌باز بودن اندروید را به رخ دیگر سیستم‌عامل‌ها می‌کشد. با ما همراه باشید.

RepetiTouch یک اپلیکیشن ساده است که وظیفه‌ی به خاطر سپردن لمس‌های شما و اجرای آن‌ها به صورت خودکار را دارد. به این معنا که شما می‌توانید تمامی حرکاتی که انجام می‌دهید را ضبط کنید و در مواقع ضروری به اجرای خودکار آن‌ها بپردازید بدون آن که خودتان حتی یک بار گوشی را لمس کنید. در نگاه اول شاید این موضوع، یک امکان نه‎چندان ضروری و کارآمد به نظر برسد اما مطمئنا بسیاری از کاربران خواهند توانست تا استفاد‌ه‎های کاربردی و جالبی از آن کنند.

repeattuch2

بگذارید با یک مثال کارکرد این اپلیکیشن را برای شما توصیف کنیم. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که وقتی در خانه هستند برای مثال شب‌ها هنگام خواب، روی گوشی خود رمز عبور قرار بدهند تا از دسترسی دیگر اعضای خانواده به گوشی خود جلوگیری کنند. اما همین افراد در طول روز که در محیط کار یا دانشگاه هستند علاقه‎ای به وارد کردن‌‎های مکرر رمز عبور در طول روز ندارند. در‎واقع در طول روز که گوشی همراه خود شما است نیازی به وجود رمز عبور برای آن نیست اما شب‌ها موقع خواب بسیاری از کاربران تمایل دارند تا اطلاعات شخصی و خصوصی‌شان توسط یک رمز عبور محافظت شود. این اقدام همان‎طور که قابل پیش‎بینی است نیازمند آن است که هر شب و هر شب عمل تکراری تعیین قفل برای گوشی توسط شما انجام شود و هر صبح نیز مجبور به لغو حالت قفل باشید که امری است به شدت وقت‎گیر و آزاردهنده.

اما با کمک اپلیکیشن RepetiTouch دیگر هرگز به این کارها نیاز نخواهید داشت. شما می‌توانید وارد صفحه‌ی اصلی خود شوید، دکمه‌ی ضبط این اپلیکیشن را فشرده و سپس به تنظیمات گوشی رفته و رمز عبور را مشخص کنید، در آخر نیز دوباره به صفحه‌ی اصلی برگشته و دکمه‌ی Stop را فشار دهید. تمام عملیاتی که در این چند ثانیه انجام داده‌اید در این نرم‌افزار ضبط می‌شود و برای نوبت‎های بعدی، تنها کافی است تا به صفحه‌ی اصلی خود بروید و دکمه‌ی Play این اپلیکیشن را بزنید. در کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که تمامی موارد به صورت خودکار انجام خواهند شد و شما بعد از گذشت چند ثانیه بدون آنکه هیچ کاری کرده باشید، گوشی خود را قفل کرده‎اید. همین عملیات را نیز برای از بین بردن قفل گوشی انجام دهید و با نام دیگری ذخیره کنید تا صبح‌ها نیز نیازی به لغو دستی حالت قفل یا پترن نداشته باشید.

البته مسلما روش‌های آسان‎تری برای تعیین پروفایل کاربری که در آن با یک کلیک، اپلیکیشن‌ها به حالت قفل یا آزاد تبدیل شوند وجود دارد. این موضوع تنها یک مثال بود برای درک بهتر استفاده از این اپلیکیشن و مطمئنا با کمی نوآوری می‌توانید استفاده‌های بسیار جالبی و کاربردی بیابید. در برخی از بازی‌ها و امور روزانه نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید. این اپلیکیشن به روت بودن گوشی نیاز دارد.

دانلود از بازار
دانلود از گوگل پلی استور