بنچمارک آیپد ایر

اپل طبق سنت همیشگی خود در اولین روزهای پاییز پرده از نسل جدید آیپد خود برداشت. این کمپانی امسال آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ را به بازار عرضه خواهد کرد. پیش‌بینی‌ها پیش از معرفی این تبلت نشان از این داشت . اپل در ایپد ایر 2پردازنده ای با عنوانA8xرا

به کار خواهد گرفت. گرفت و معرفی این تبلت مهر تاییدی بر این گمانه‌زنی‌ها بود. با ما همراه باشید تا نگاهی به بنچمارک این تبلت نوپا داشته باشیم که حقایق جدیدی از آیپد ایر ۲ را نمایان می‌کند.

همانطور گفتیم نتایج بنچمارک Geekbench آیپد ایر ۲ منتشر شده است که دارای اطلاعات بسیار جالب توجهی است. بر این اساس آیپد ایر ۲ از وجود ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی ۳ هسته‌ای بهره می‌برد.

پیش از معرفی آیپد ایر ۲، بسیاری از گمانه‌زنی‌ها استفاده از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی را پیش‌بینی کرده‌ بودند، اما علی‌رغم انتشار شایعاتی که دال بر به‌کارگیری تراشه‌ی A8x در آیپد ایر ۲ بود، اطلاعاتی مبنی بر اضافه شدن یک هسته به شمار هسته‌های پردازنده‌ی مورد استفاده درز نکرده بود. این اولین بار است که اپل از یک پردازنده‌ی ۳ هسته‌ای در تبلت خود استفاده کرده است.

ipadbench

اما این همه‌ی ماجرا نیست و نتیجه‌ی حاصل از بنچمارک GeekBench نیز بسیار جالب توجه است، چراکه این تبلت موفق به ثبت امتیاز ۴۴۷۷ در این بنچمارک شده است.

بسیاری از گمانه‌زنی‌ها استفاده از یک حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی را یک قدم دیگر برای پشتیبانی از قابلیت مالتی‌تسکینگ با قابلیت نمایش دو پنجره همزمان عنوان می‌کنند. انتظار می‌رود این قابلیت در بروزرسانی‌های آتی برای این تبلت منتشر شود.