Pro Metronome اپلیکیشنی برای هنرجویان موسیقی است که با ارائه‌دادن یک محیط عالی برای پخش مترونوم، به این افراد در حفظ ریتم کمک شایانی می‌کند. با ما همراه باشید.

افرادی که به صورت تئوری، بحث موسیقی را دنبال می کنند، حتما با واژه‌ی مترونوم آشنا هستند. یک ضرب منظم که در دنیای موسیقی مانند ضربان قلب عمل می کند و می توان گفت همه چیز به آن بستگی دارد. یک ساختمان را در روزهای ابتدایی ساخت که تنها از اسکلت فلزی برخوردار است در نظر بگیرید. مترونوم در موسیقی دقیقاً نقشی شبیه به این موضوع دارد که مسیر اصلی، پیکربندی و نحوه‌ی چیدمان را مشخص می کند و بعد از آن، سازها و صداها به نوبت روی آن سوار می شوند. درواقع می توان اینگونه گفت که هر ترانه ای که می خوانید یا هر قطعه ای که با یک ساز می نوازید، باید از ابتدا تا انتها روی یک ریتم ثابت باشد تا بتوان آن را یک تراک استاندارد دانست.

metronome2

Pro Metronome نیز اپلیکیشنی موبایلی برای هنرجویان موسیقی است که در ابتدای کار آن ها، که هنوز مترونوم را به صورت حسی و ناخوداگاه یاد نگرفته اند، می تواند یک ابزار فوق‌العاده کاربردی باشد و به لطف آن، همیشه و همه جا یک مترونوم جیبی همراه خود داشته باشند. محیط کاربری اپلیکیشن به صورت کاملاً گویا و ساده طراحی شده است و به راحتی در همان اولین ورود به محیط آن، می توانید بخش‌های مختلف آن را به کار بگیرید. در بخش مترونوم می توانید سرعت مد نظر خود را تنظیم کنید و به پخش آن بپردازید. یکی از جالب ترین نکات برنامه نیز امکان هماهنگ‌سازی فلاش گوشی با مترونوم در حال پخش است که به نوعی یک ایده‌ی جالب و شاید مفید برای این افراد به حساب می آید. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. این اپلیکیشن برای ویندوزفون منتشر نشده است؛ با این حال دارندگان این پلت فرم، می توانند از این برنامه استفاده کنند.

دانلود از مایکت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور اپل