HTC ZOE

اچ‌تی‌سی چند ماه پیش از برنامه‌ی خود برای تبدیل قابلیت محبوب رابط کاربری Sense موسوم به Zoe به یک شبکه اجتماعی مستقل و کامل پرده برداشته بود و در کنفرانس امروز اچ‌تی‌سی، خبرهای تازه‌ای در این خصوص ارائه شد. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که این اپلیکیشن اشتراک تصویر و ویدیو از مرحله‌ی بتا عبور کرده و برای تمام دستگاه‌های اندرویدی (4.3 به بالا) در دسترس قرار دارد.

در صورتی که نام اپلیکیشن Zoe را به خاطر نمی‌آورید، باید گفت که این برنامه امکان قرار دادن تصاویر و ویدیوهای ثبت شده را پشت سر یکدیگر فراهم می‌کند که در نهایت یک کلیپ جذاب با موسیقی پس‌زمینه از موضوع مورد نظر شما حاصل می‌شود. این برنامه همچنین قابلیت ریمیکس کردن تصاویر و ویدیوها را در ترکیب با محتوای ثبت شده توسط خود شما فراهم می‌کند که برای فعالیت‌های مشارکتی کاربرد داشته و می‌تواند ۷، ۱۵ یا ۳۰ ثانیه امتداد داشته باشد.

همانطور که انتظار می‌رود، برنامه‌ی Zoe  با دوربین جدید اچ‌تی‌سی یعنی RE Camera هماهنگ خواهد بود تا به تکمیل محصول نهایی کمک کند. اما آیا این اپلیکیشن راهی پلتفرم iOS نیز خواهد شد؟ پاسخ اچ‌تی‌سی مثبت است. اگرچه در حال حاضر تنها سیستم‌عامل اندروید است که می‌تواند از این اپلیکیشن بهرمند شود، اما HTC اعلام کرده که نسخه‌ی مربوط به گجت‌های اپل این برنامه تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

نظر شما در خصوص رویکرد جدید اچ‌تی‌سی و تمرکز بر دوربین‌ها و ایجاد یک شبکه‌ی اجتماعی جدید چیست؟ آیا این شرکت موفق خواهد شد با راهبردهای جدید، خود را به مرتبه‌ی بالاتری از سوددهی رسانده و به تردیدهای سهام‌داران پایان دهد؟