با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل، شایعات و گمانه‌ها در مورد گوشی‌هوشمند این کمپانی نیز بیش از پیش افزایش می‌یابد. حال M.I.C Gadget با انتشار گزارشی، زمان عرضه‌ی آیفون‌های جدید به بازار را روز جمعه ۲۷ شهریور ماه و یک هفته پیش از معرفی رسمی آن عنوان می‌کند.

به گزارش M.I.C Gadget، اپل نسل جدید آیفون‌های خود را در تاریخ ۲۷ شهریور ماه سال جاری روانه‌ی بازار خواهد کرد. ۲۷ شهریور ماه مصادف با روز جمعه است و بنابر اطلاعات ارائه شده اپل یک هفته پیش از این تاریخ، گوشی‌های هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. گزارش مورد نظر برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط منابعی در فاکس‌کان، تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند این کمپانی است. با نگاهی به تاریخ احتمالی آیفون، می‌توان این تاریخ را با زمان معرفی و عرضه‌ی نسل‌های پیشین آیفون هماهنگ خواند. هرچند معرفی آیفون‌های اپل در تاریخ ۱۸ سپتامبر یا همان ۲۷ شهریور ماه منطقی به نظر می‌رسد، اما معرفی این گوشی یک هفته پیش از آن یعنی در تاریخ ۱۱ سپتامبر کمی دور از دهن است؛ چراکه این تاریخ حداقل در آمریکا تحت‌تأثیر واقعه‌ی حمله به برج‌های تجارت جهانی است و به نظر نمی‌رسد اپل این روز را برای معرفی گوشی‌هایش انتخاب کند.

با توجه به اینکه اپل سال گذشته روز ۱۹ سپتامبر اقدام به عرضه‌ی آیفون 6 و 6 پلاس کرد، از این‌رو عرضه‌ی این گوشی در تاریخ ۱۸ سپتامبر سال جاری منطقی به نظر می‌رسد. کوپرتینویی‌ها مراسم معرفی محصولات سال گذشته‌ی خود را روز سه شنبه‌ مصادف با ۹ سپتامبر برگزار کرده بودند.

انتظار می‌رود آیفون 6s همراه با فناوری‌هایی نظیر فورس تاچ و عدم تغییرات کلی در طراحی روانه‌ی بازار شود. نظر شما در این خصوص چیست؟